زیرسازی کاغذ دیواری
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

زیرسازی کاغذ دیواری نقش مهمی در نصب کاغذ دیواری و زیبایی آن دارد. کاغذ دیواری امروزه یکی از لوازم تزیینی برای خانه است که برروی دیوار نصب می شود، برای نصب آن قبلا روی دیوار رنگ روغن یا رنگ پلاستیک استفاده شده است که برای نصب راحت تر کاغذ دیواری باید زیر سازی کاغذ دیواری انجام شود. نصب کاغذ دیواری برروی دیوار هایی که قبلا رنگ روغن و پلاستیک داشته اند مشکلی برای نصب ندارند فقط برای نصب بهتر کاغذ دیواری کافی است دیوار را بتونه بزنیم و اجازه دهیم تا خشک شود تا بعد از نصب کاغذ دیواری کار تمیز و بدون عیب باشد.

زمانی که یک نصاب ماهر بخواهد کاغذ دیواری را نصب کند یکسری بازسازی برای زیرسازی کاغذ دیواری انجام می دهند، تراشیدن دیوارهای نم زده، گچ کاری، بتونه کاری، سمباده کشیدن و … است.

برای مثال دیواری که مدت کمی است رنگ شده نیاز به رفع نم زدگی و تراشیدن ندارد ولی آن را سمباده می زنند و چسب کاغذ دیواری مورد نظر را روی دیوار می زنند. بدون زیر سازی هم می توان کاغذ دیواری را نصب کرد ولی تضمینی برای مرتب نصب شدن کاغذ دیواری وجود ندارد. اگر زیر سازی کاغذ دیواری انجام نشود، ترک ها و پستی و بلندی های دیوار موجب چروک شدن کاغذ دیواری می شود و نمای کاغذ دیواری زیبایی خودش را از دست می دهد.

زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری

نصاب های کاغذ دیواری قبل از شروع کار محل مورد نظر را بازدید می کنند تا میزان زیرسازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری را بررسی کنند و در صورت نم زدگی دیوارها آن را رفع می کنند و اگر دیوارها به هیچ عنوان رنگ نخورده باشد و گچ خام باشد از روغن پرایمربه عنوان زیرساز روی سطح استفاده می شود. برای نصب کاغذ دیواری باید زیرسازی انجام شود و هیچ گونه ترک، شکستگی و سوراخ روی دیوار وجود نداشته باشد. برای رفع عیب های دیوار با استفاده از محلول رقیق از چسب دیواری و سریش آماده کرده و به صورت یک دست روی دیوار میزنیم و منتظر می مانیم تا خشک شود و بعد نصب کاغذ دیواری را انجام می دهیم.

منبع : زیرسازی کاغذ دیواری

تلفن اختصاصی:  88376557

 





:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: